Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 23 januari 2016

DAGENS JOHNNY PEPP ♡

Av Nicole Svensson - 23 januari 2016 17:23

Kära ni,
Hoppas att ni har en underbar lördag & att ni gör något roligt! Själv har jag varit på öppet hus på en annan dansskola än min egen! Var väldigt skeptisk till den först eftersom jag inte tyckte att den verkade särskilt inbjudande. Så fel jag hade. Läraren var otroligt bra, jag träffade många gamla & nya vänner & dessutom så fick jag dansa lite andra stilar än vad jag brukar.


Ett av mina nyårslöften är att ta vara på min tid och att utnyttja den till fullo, samtidigt som jag har roligt, är produktiv & ger mig på utmaningar. Ibland måste vi börja våga säga ja till saker & ting, istället för att vara tråkmånsar. Vi vet ju inte vad vi missar! Vad har mer hänt nudå? Jag har pluggat & varit ute med Bella, annars har det inte hänt så mycket. Vad har ni hittat på?


Ett tips för lördagsmyset ikväll: köp majskorn som är packade i plast & poppa dem själv i kastrull. Då kan du bestämma vilka ingredienser du vill ha i & hur mycket av dem du vill ha. Jag använder rapsolja och salt. Du undviker palmolja (vilket är bra att du undviker, ur natursynpunkt) & andra ämnen som du inte vill få i dig. Dessutom är egna popcorn mycket bättre än vanliga. Jag är konstig så jag äter banan & popcorn tillsammans & dricker te till. Massa kärlek till er denna fina lördag, önskar er allt gott!


Kramar från Nicole 






 Follow

 
 
Mimmi

Mimmi

23 januari 2016 22:31

Mjau, jag hörde något om veckans blogg?
Trevligt blogg du har :)
Kolla gärna in min!
/Mimmi

http://livet-enligt-mimmi.bloggplatsen.se

 
Nicole

Nicole

24 januari 2016 16:48

Tack så mycket, detsamma! Har checkat in din, ser bra ut :)
Veckans blogg väljs ut alldeles strax, om du inte har turen att vinna den här veckan så kom gärna tillbaka för en ny chans!

http://shine.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards