Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 14 juni 2016

4 SUPERBRA PRODUKTER ♡

Av Nicole Svensson - 14 juni 2016 21:00

Kära friendos,

I söndags var jag och mamma på Willys (vilket vi aldrig är) och handlade, vilket resulterade i att jag hittade jättemånga produkter som jag ville testa. Maxi är ju det ställe vi i princip alltid går till och därför känner jag till deras sortiment, men på Willys var det helt annorlunda. Här är fyra av mina favoriter som jag köpte där, så tycker verkligen att ni ska testa dem! Ni vet mandelmjölk, har ni provat det någon gång? Jag har aldrig lyckats hitta en mandelmjölk som jag gillar som inte innehåller en massa tillsatt socker, men nu har jag hittat en! Buy it and try it. Ha det! :)
 

Kramar från Nicole 

MAT
 
 
Dalmar

Dalmar

14 juni 2016 21:47

Jag tycker om olika juice dryck. min favorit och bäst smak verkligen! :)

http://dalmar.bloggplatsen.se

 
Cornelia Höglund

Cornelia Höglund

15 juni 2016 14:00

Bra tips!! :)

http://nouw.com/corneliahoglund

 
Olivia

Olivia

15 juni 2016 18:48

Önskar jag var mer som du när det gäller hälsan. Du har förslag på så bra produkter, man blir så inspirerad :)) najs! ska definitivt ta del av dina tips, och testa :D

http://www.disneyinfo.bloggplatsen.se

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

16 juni 2016 23:00

Visst är juicen god Dalmar :)
Kul att du tycker det Cornelia :)

http://shine.bloggplatsen.se

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

16 juni 2016 23:01

Det är aldrig för sent att börja Olivia! Du kommer märka en stor skillnad i hur din energi flödar i kroppen när du börjar äta mer hälsosamt! Testa några veckor (såklart finns undantag för det måste vi alltid unna oss) och det kommer gå galant för dig <3

http://shine.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards