Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 10 april 2016

COLLAB ♡

Av Nicole Svensson - 10 april 2016 21:30

Kära godingar,

Då har ännu en vecka gått och nu lider söndagen mot sitt slut. Det har varit en vecka av plugg, träning, shopping, fika & bloggande. Är supernöjd med min helg (trots allt jag är nervös inför det muntliga nationella provet i svenska imorgon) eftersom jag har kopplat av med att vara ute i solen, promenerat och lyssnat på podcaster, badat och använt ansiktsmask. Nu hoppas jag på att vädret håller i sig och att solen fortsätter titta fram. Det ser dock inte så ljust ut idag...


Nu till den roliga nyheten. Jag har en collab med Emilia som har bloggen milleb.bloggplatsen.se, så jag tänkte skriva lite om henne är. Emilia är rullstolsbunden, men innan hon blev det brukade hon dansa och träna mycket. Hon älskar att umgås med vänner, lever med sin familj och älskar att blogga och fotografera. Precis som jag tycker hon verkligen om att inspirera andra och att få andra att må bra. Hon vågar alltid stå upp för sig själv och andra och ser till så att ingen blir mobbad eller dåligt behandlad. En jättefin tjej, helt enkelt!


Tack så jättemycket för allt fint du skrev om mig och min blogg, Emilia. Du skrev så fint att jag fick lite svårt för att skriva lika fint om dig, för jag är inte lika bra på att formulera mig, men jag hoppas att mina läsare kollar in din blogg och bemöts av din underbara omtänksamhet, optimism och inspiration! Tycker verkligen att ni ska kolla in Emilias blogg. Stort lycka till i framtiden! Fortsätt som du gör! Är du intresserad av att ha en collab med mig? Kontakta mig på: niicolsan@gmail.com 


Veckans blogg går till en väldigt speciell och otroligt rolig blogg som har följt mig ett tag nu. Grattis Gurkmaffia! Måste erkänna att första gången som jag var inne på bloggen tänkte jag "vad är detta ens?" men nu när jag har läst det som står skrivet i bloggen är jag så glad att jag har kikat in på den. En underbart rolig humorblogg som det borde finnas fler av. Länk dit: gurkmajonas.bloggplatsen.se. Avslutar med en liten dikt som jag fann på Gurkmaffians blogg: "Rosor är räda, violer är blå. Gurkmaffian har swag, det e bara så". 


Kramar från Nicole ♡    

   

Follow

 
 
MilleB

MilleB

10 april 2016 21:40

Tack snälla det var jätte kul att göra en collab med din verkligen , jag hoppas att du har haft det en super dag!

Du är grym på det du gör fortsätt så du är en förebild för mig och många andra där ut ha en fortsatt bra kväll Kram Emilia :)

http://milleb.bloggplatsen.se

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

10 april 2016 21:44

Aww så glad jag blir! Hoppas du också haft en bra dag, Emilia. Att bli kallad förebild är verkligen stort för mig, och jag tackar dig för en underbar collab! :)
Kramis

http://shine.bloggplatsen.se

 
Gurkmaffia

Gurkmaffia

10 april 2016 21:59

TACK så jättemycket! Du anar inte hur glada vi blev :)

http://www.gurkmajonas.bloggplatsen.se

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

10 april 2016 22:01

VÄLFÖRTJÄNT säger jag bara Gurkmaffian :) Sååå välförtjänt!

http://shine.bloggplatsen.se

 
- Caroline

- Caroline

10 april 2016 23:30

Så kul :)

http://carolinestrandberg.devote.se

 
Amanda

Amanda

11 april 2016 11:00

Kul med ett litet samarbete! :)

http://amandas.vione.se

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

11 april 2016 19:27

Ja, verkligen :)

http://shine.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards