Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 14 februari 2016

PEPP PEPP PEPP ♡

Av Nicole Svensson - 14 februari 2016 11:00

Kära godingar, 

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! Hoppas att du får en alldeles underbar dag och att du spenderar din dag med någon eller några du älskar. Sprid kärlek och var tacksam för de änglar som står vid din sida. Idag har jag bakat och förberett för i eftermiddag, då jag ska ha över några goa friends! Det kommer bli jättemys och jag har taggat inför detta hela veckan. 


Här kommer ett urklipp av veckans bilder. I veckan har jag pluggat, lärt mig skriva mitt namn på afghanska (vilket jag lärde mig när jag undervisade ensamkommande i måndags), lämnat lättlästa böcker till volontärcenter, sålt en del strumpor med Big Smile samt en bok på Tradera, skrivit en väldigt massa på mina uppsatser och gjort stora framsteg på mina baletträningar. Det har varit en underbar vecka, helt enkelt.


Jag har mått så fruktansvärt dåligt efter att mitt förhållande tagit slut och jag känner att jag först nu börjar att må bättre. Livet är inte guld och gröna skogar hela tiden. Som min pappa en gång sade: livet är orättvist. Livet är en berg -och dalbana. Du måste komma ner någon gång, du kommer inte stanna där uppe på toppen för evigt. 


Kan ni fatta att det redan har gått en hel vecka? Dags för veckans blogg igen! Veckans blogg går till Lucy med bloggen nouw.com/Shawtygetloose eftersom jag tycker den är inspirerande och varierande. Ni ska absolut checka in den bloggen. Bloggerskan verkar vara väldigt ambitiös i sitt bloggande och förtjänar enligt mig mycket uppmärksamhet i bloggvärlden! 


Nu vill jag att du funderar över vad du har gjort i veckan. Vad har gått bra? Vad har gått mindre bra? Sopa inte undan dina problem under mattan utan använd dem som goda kunskaper. Nu gör du inte om samma misstag igen. Glöm heller inte att reflektera över de små men roliga stunderna som du har haft. Nu är du redo för en ny och en ännu bättre vecka!


Kramar från Nicole 






Follow

 
 
lucy

lucy

14 februari 2016 17:19

Nej men vad gulligt du har skrivit <3 tack så jätte jätte mycket verkligen tack <3

http://nouw.com/Shawtygetloose

 
Olivia

Olivia

14 februari 2016 21:54

Din blogg är alltid så peppande <3 Hade en bra dag, dock som du vet så får jag ju söndagsångest typ varje söndag hehe... standard.

http://www.disneyinfo.bloggplatsen.se

 
Nicole

Nicole

14 februari 2016 21:57

Välförtjänt Lucy! <3

http://shine.bloggplatsen.se

 
Nicole

Nicole

14 februari 2016 22:02

Haha det får du jobba på Olivia! Bort med söndagsångesten <3

http://shine.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards