Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 11 februari 2016

ALL THE SINGLE LADIES ♡

Av Nicole Svensson - 11 februari 2016 16:37

Kära sötnosar,

Jag är hemskt ledsen för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har suttit konstant och arbetat med mina uppsatser i svenska, ekonomi och samhällskunskap. Nu leder allt mot sitt slut och jag är så nöjd över det! Hoppas allt är fint med er kära vänner, nu är det snart helg! Jag avslutar torsdagen med tåspets och sedan är det äntligen fredag. Lämnade in ett par nya skor igår för att banden behöver sys, så snart har jag dem också!


Här kommer litte pepp och tips till er alla single ladies där ute. Ni är inte ensamma, tro mig. Här kommer en underbar lista på hur du kan spendera din alla hjärtans dag på allra bästa sätt. Det är synd att det finns så många människor som hatar valentine´s på grund av att man inte har någon valentine. Slut på sådant nu. Nu är vi all in this together och är glada för att vi har våra vänner och vår familj, som alltid finns där för oss. Nu kommer en lista. Allt detta kan ni göra med familjen och vännerna. Enjoy. 


* Se en film (helst hemma, alla par är ute på bio och ni vill inte sitta med dem)

* Baka godsaker

* Ät godsaker

* Fika

* Träna

* Syssla med din hobby

* Lyssna på världens bästa låtar

* Gå på promenad

* Läs din favoritbok

* Kolla youtube och serier

* Shoppa

* Fixa ett spa med ljus & dofter

* Sov

* Laga/köp hem lyx-mat (eller så kan du köpa pizza, det fungerar lika bra)

* Spela spel

* Prata om allt mellan himmel och jord

* Mys in i filtar

* Krama sönder några fina människor 


”Att älska någon som inte älskar en är som att vänta på ett fartyg på en flygplats. Det kommer aldrig.”
    - Vän till Fredrik Eklund
 

Kramar från Nicole 

       
 
  



 


Follow

 
 
Olivia

Olivia

11 februari 2016 19:11

Du har så rätt Nicole! håller helt klart med dig. Det gör inget om man inte har någon pojkvän/flickvän. Jag tänkte vara med min familj och se Disney filmer :))

http://www.disneyinfo.bloggplatsen.se

 
Nicole

Nicole

11 februari 2016 22:28

Underbart Olivia, där gav du ett finfint tips till läsarna! :) kramis

http://Shine.bloggplatsen.se

 
Ereeka - finalist i Fitnessfighten

Ereeka - finalist i Fitnessfighten

13 februari 2016 07:39

Bra lista! :)

Skulle du vilja hjälpa mig med en sak?

I 30 dagar har jag varit med i tävlingen Fitnessfighten, där jag följt kostschema och tränat en timme om dagen.

Nu har jag blivit utsedd till en av 15 finalister.

Priset är en träningsresa för två till Portugal, plus pengar, allt till ett värde av 50000 kr!

Vill du hjälpa mig genom att klicka på den här länken och rösta på mig? 😄
(Andra uppifrån, till höger☺)
http://woobox.com/888anw
Kram 💟

http://ereeka.se

 
Nicole

Nicole

13 februari 2016 08:42

Tack så mycket!
Absolut kan jag det :)

http://shine.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards