Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 2 januari 2017

11 HÖJDPUNKTER UR MITT 2016 ♡

Av Nicole Svensson - 2 januari 2017 10:30

Kära sötnosar,

Som jag har nämnt tidigare så var mitt 2016 ett härligt år. Ett av de bästa åren faktiskt. Det var det verkligen. Här kommer en lista med några höjdpunkter som skedde under året. Kan inte ni berätta om vad som hände under ert 2016? Vill höra både positivt och negativt! Jag gillar att blicka tillbaka lite över året som har gått, för då vet man vad man ska fortsätta med, sluta med, testa på och tänka igenom under 2017. Hoppas ni har en underbar dag! Nu kör vi sida 2 av 365 i denna nya, underbara boken som vi kallar 2017. Jag har mycket planerat för bloggen i framtiden, så håll utkik. Älskar er<3

 

Kramar från Nicole 



Detta hände under 2016 

- Bloggen grundades den 6 januari. 

- Familjen Svensson och Familjen Lindblom hade sin årliga skidsemester i Fjätervålen. 

- Jag insåg att jag vill arbeta inom entreprenörskap i framtiden. 

- Jag reste till Algarve, Portugal, med familjen och det blev en av mina bästa resor so far. 

- Mamma, syrran och jag hälsade på mormor, kusinerna och resten av släkten i södra Polen. 

- Jag sommarjobbade på dagis och hade tre veckor med härliga små barn. 

- Jag hittade (äntligen) en bra balans mellan skola, plugg, träning, sysslor och fritid. 

- Jag sprang in i en person som jag inte hade träffat på jättelänge, Christoffer, och idag är han min älskade pojkvän. 

- Jag och resterande från b.natural UF deltog i ProCivitas julmässa, en dag fylld med förberedelser, sälj och skratt. 

- Jag fyllde 17 år och fick en Nikon systemkamera, vilket tog mitt fotointresse till en helt ny nivå. 

- Jag och de andra i b.natural vann priset som Årets Monter 2016 vid ProCivitas årliga julmässa i Helsingborg.

 
 
Julia

Julia

2 januari 2017 12:05

Så mycket kul :)

http://nouw.com/juliaperssonn

 
Frida

Frida

2 januari 2017 13:10

Ja det var riktigt gott :)
Kul lista :)

http://mischievous.se

 
Beatriicea

Beatriicea

2 januari 2017 17:11

Låter som att du verkligen har haft ett bra år! Kram.

http://devote.se/beatriicea

 
Therese

Therese

2 januari 2017 17:32

Låter som en fantastiskt år :D

Svar: Det är jag med! Tack detsamma <3

http://Misstossequeen.se

 
Tuva Björnwall

Tuva Björnwall

2 januari 2017 18:27

Åh vad kul att läsa :D

http://nouw.com/tuvabjornwall

 
JoJo

JoJo

3 januari 2017 18:36

så kul att få ta del av :) låter som ett bra år!

http://nouw.com/rockdoll

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

6 januari 2017 14:49

Jaa verkligen :)

http://nicolesvensson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards