Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 23 december 2016

LUCKA 23 - LILLA JULAFTON ♡

Av Nicole Svensson - 23 december 2016 23:26


Kära nissar,

Det är officiellt en dag kvar till julafton. Det är officiellt dan före dopparedan. Det är officiellt Lovisas födelsedag (stort grattis finis!) och det är officiellt Drottning Silvias födelsedag. Idag tänkte jag tipsa er om drycker som ni kan dricka under juletid (och under alla andra tider) och då måste jag rekommendera dessa alkoholfria cider från Briska. Älskar dem. Nu till jul har jag köpt två av dessa: den mörkgröna flaskan som innehåller päroncider och den röda flaskan som innehåller blåbär -och halloncider. Rekommenderas! Har ni testat dryckerna från Briska? Tell me. Godnatt på er!


Kramar från Nicole 

 
 
Hemmamammafru

Hemmamammafru

24 december 2016 00:38

Ho Ho Ho
Hoppas allt är väl med dig/er!
Julefriden börjar sakta infinna sig!
Så mysig julkänsla överallt här med julsånger och julbelysning, så mysigt! Så nu ser jag verkligen fram emot julen!
Jag önskar att ni har det och får det fridfullt under julen!
Ska ni i väg eller vara hemma?

På återseende mina fina och ha en fin dag i morgon !
Jag önskar dig en riktigt god natt så ses vi igen !

Bäst att sova några välbehövliga timmar
G.o.d.n.a.t.t.k.r.a.m.a.r kära ni !

All Kärlek och all väl mening! ❤️

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
MartinaOlsson

MartinaOlsson

24 december 2016 00:42

Hej! Jag vill bara tipsa dig om att lucka 23 i min julkalender är öppnad :) I dagens lucka kan du vinna två superfina ananas-ljusstakar från Jotex! Är detta något du skulle vilja vinna? Klicka då på länken nedan för att vara med och tävla :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/64390/julkalender-lucka-23-5/
(en ny lucka öppnas varje dag klockan 11.00 t.o.m den 24:e december)

http://martinaolsson.myshowroom.se

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

24 december 2016 09:08

Tack detsamma <3
Många kramar!! Vi ska fira jul här hemma med familj och släkt :)

http://nicolesvensson.se

 
Dixi Wonderland

Dixi Wonderland

25 december 2016 11:50

Dom ser så goda ut :)

http://dixiwonderland.com

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

25 december 2016 15:40

Det är de verkligen :)

http://nicolesvensson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards