Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 8 december 2016

MIN PV PRANKAR SÖNDER MIG ♡

Av Nicole Svensson - 8 december 2016 07:15


Kära finisar,

Vilken fin kväll det blev igår! Helt underbar! Fast inte alls! Allt började med att min pojkvän skadade sig en del på karateträningen i tisdags, så han hade varit lite yr sedan dess. Jag ville egentligen inte att han skulle träna under onsdagen, men det gjorde han i alla fall. Jag visste att risken för att han skadade sig ännu mer var stor, så därför ringde jag honom strax före klockan åtta, när hans träning hade slutat, för att försäkra mig om att han mådde bra. Hur mådde han då, kanske ni undrar? Det mina vänner. Det ska jag tala om för er.


Jag ringer och snapar Christoffer några gånger, men får inget svar. Jag börjar bli orolig och många hemska tankar kommer upp i mitt huvud. När jag äntligen blir uppringd, en kvart senare, hör jag djupa andetag från telefonluren. Jag säger: "Tack gode gud för att du ringer! Hur är det med dig?". Chrisse svarar flämtandes: "Jag är på akuten. Jag har fått en spark i bakhuvudet och väntar på röntgen." Min panik växer, men jag försöker hålla mig lugn och svarar: "Okej, jag hade räknat med detta" och efter några frågor och svar börjar Chrisse skratta. Skratta? Well. 


Hur lättlurad kan en människa vara? Christoffer skrattar och säger: "Nicole jag är hemma i min säng!" Jag ville på riktigt dö, för jag hade så mycket panik inom mig. Jag var så chockad att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Tänk om han blev allvarligt skadad för resten av livet? Tänk om han hade fått en kronisk skada i hjärnan? Tänk om han inte hade överlevt? Hur som helst, jag har aldrig blivit så pass lurad i mitt liv som jag blev igår och om någon av oss hade haft en youtubekanal så hade det blivit världens roligaste prankvideo av det hela. Aldrig mer igen, tack!


Jag är trots allt oerhört glad över att mitt hjärta mår bra och att jag inte behövde spendera natten med honom på akuten, vilket jag var förberedd på att göra. Hur som helst så lever vi alla och vi alla mår bra, så nu ska jag försöka andas normalt igen och gå vidare i livet. Hur hade ni reagerat om ni befann er i mina skor? Tell me about era tankar och erfarenheter, så önskar jag er en alldeles underbar dag! Pusspuss!

Kramar från Nicole 

 
 
Tuva Björnwall

Tuva Björnwall

8 december 2016 18:36

hah men åh vad tur att det inte var allvarligt!!

http://nouw.com/tuvabjornwall

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

8 december 2016 19:11

Hahah eller hur Tuva, jag hade dött då!!

http://nicolesvensson.se

 
Ida

Ida

8 december 2016 20:36

Usch vilken hemsk upplevelse..
Kram

http://www.devote.se/iidajohansson

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

8 december 2016 21:06

Japp, det var läskigt! Men nu i efterhand är det ett minne vi kan skratta åt eftersom det bara var ett prank trots allt :) Kramar!

http://nicolesvensson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards