Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 4 december 2016

LUCKA 4 - MYSKVÄLL ♡

Av Nicole Svensson - 4 december 2016 22:00

 

Kära godingar,

Äntligen har jag fått tillbaka min macbook air. Tack gode Gud. Det betyder att jag kommer kunna göra allting så mycket enklare och smidigare. Underbart är det. I fredags var det ingen vanlig dag, för det var nämligen min födelsedag! 17 år blev det. Att människor har klarat av att leva med mig i 17 år? Sjukt! Nu är det bara ett år kvar tills min 18-årsdag! Längtar så oerhört mycket! Ni som är arton år eller äldre, hur var era 18-årsdagar? Tell me! 


I fredags spenderade jag kvällen med några av mina närmsta vänner och min pojkvän, så kvällen bestod av thaimat, godis, musik och babbel. Här kommer en liten julig bonus i inlägget: tips på festkläder av olika slag. Vi har alla olika stilar så det är bara att titta, tycka till och plocka! Lite inspiration. Hur som helst så var det lite jultema på festen eftersom min födelsedag är vid adventstid och juletid, så det fanns därför mycket pepparkakor, saffransskorpor och julmusik där under kvällen. 


Det sjuka var att de jag bjudit till min 17-årsdag hade planerat att ha en överraskningsfest för mig, men eftersom jag ändrade datumet som min fest skulle vara på så kunde de till slut inte göra någon överraskning. När jag fick veta detta blev jag så himla rörd, för det är ju ändå tanken som räknas! Det där, mina vänner, det är människor som verkligen, verkligen bryr sig. Tack alla fina som medverkade<33 


Kramar från Nicole 

 
 
bell

bell

5 december 2016 00:18

mysigt :)

http://rememberthiis.blogg.se

 
Tove

Tove

5 december 2016 16:37

Har veckans blogg på min blogg, vore kul om du ville delta.
Fortsatt ha en trevlig kväll!

http://nouw.se/arvidssontove

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

5 december 2016 17:48

Ja, verkligen :)

http://nicolesvensson.se

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

5 december 2016 18:05

Det ska jag absolut göra Tove! :) Tack detsamma!!

http://nicolesvensson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Skapa flashcards