Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 11 november 2016

UPDATE & NYHETER ♡

Av Nicole Svensson - 11 november 2016 14:51

    

Kära godingar,

Long time, no see! Hur är det med er? Uppdateringen har varit lite usel den här veckan, vilket beror på brist på motivation samt alldeles för mycket skolarbete. Tänkte att vi därför kör en liten update på vad som händer i mitt lilla liv, så att ni hänger med i svängarna! Först och främst: jag har blivid tillfrågad att vara ambassadör på Gymnasiemässan på Helsingborg Arena imorgon! Jag vet att vi har en liten Helsingborgs-skara som läser bloggen, så kommer ni dit eller om ni känner någon som ska dit, tell me! Kommer stå i Procivitas monter mellan 13 och 16. Hoppas att vi ses! 


Tänkte skriva ett djupt inlägg om hur orolig jag är över världen nu när Trump har tagit ledningen i USA, men jag orkar seriöst inte göra det för det finns redan tillräckligt mycket Trump-hets över alla sociala medier. Orkar verkligen inte. Annars har jag varit sysselsatt med att plugga på lite allt möjligt den här veckan och jag har därför haft stressiga och intensiva pluggkvällar. Jag har inget emot plugg om det är kul och i lagom mängd men när det gäller att plugga till prov så är det sällan kul. Hur som helst, provet gick bra och nu är det helg! Jag kan med andra ord andas igen. 


Snart ska jag iväg och hjälpa till på barnbaletten och sedan ska jag träna med min egen balettgrupp. På söndag är det Fars dag, det får ni inte glömma! Jag har inte köpt någon present än för jag vet inte vad jag ska köpa. Har ni köpt något än? Kan ni inte tipsa mig om något som jag kan köpa? Hoppas att allt är grymt med er & att ni får en riktigt härlig och välförtjänd helg. Pusspuss!


Kramar från Nicole 

 
 
Tuva Björnwall

Tuva Björnwall

11 november 2016 16:46

åh kul att vara ambassadör :D

http://nouw.com/tuvabjornwall

 
Josefine

Josefine

11 november 2016 19:15

Håller med, fattar inte hur trump kunde vinna valet... Bra jobbat USA...

http://www.nouw.com/josefineeso

 
Sandra SG

Sandra SG

11 november 2016 22:34

sv: åh med det är ju ungefär där jag bor då! :D

http://sandrasg.se

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

11 november 2016 23:37

Jaa det är superkul Tuva! :D

http://nicolesvensson.se

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

11 november 2016 23:37

Fattar det inte heller Josefine...helt sjukt!

http://nicolesvensson.se

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

11 november 2016 23:38

Amen så kul Sandra!! :D

http://nicolesvensson.se

 
Malin

Malin

12 november 2016 15:06

Så roligt med balett! Har du dansat länge? :)

http://nouw.com/malinranta

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

15 november 2016 08:23

Jag har dansat balett i 3,5 år men har dansat lite annat i princip hela mitt liv💕

http://Nicolesvensson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards