Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2016

UPDATE PÅ UF-FRONTEN ♡

Av Nicole Svensson - 24 oktober 2016 15:45

Kära älsklingar,

Hur är det med er idag? Jag hoppas verkligen att allt är underbart med er. Jag har tidigare inte varit så tydlig med vad vi på UF-företaget b.natural står för, så därför kommer jag posta vår kära affärsidé och lite annan information som kan vara kul att veta om oss. Följ oss på vår resa mot SM (och EM för den delen) och följ vår resa där vi utvecklas, skrattar, laddar och antar utmaningar! Om ni vill får ni gärna stötta oss och visa kärlek till oss via våra sociala medier. Snälla, rara ni. Följ oss på instagram och facebook så är ni guld värda! Puuuuss!


“b.natural erbjuder kvalitativa och prisvärda hudvårdsprodukter som når ut till dagens allt mer miljömedvetna konsumenter. Via webbförsäljning och direktförsäljning satsar vi på helt naturliga och kemikaliefria produkter som är tillverkade av organiska ingredienser.”

 

Facebook: b.natural UF

Instagram: b.naturalUF

Hemsida: bnatural.se (coming soon) 

Mail: contact@bnatural.se  


Kramar från Nicole 

 
 
Elin

Elin

24 oktober 2016 17:31

Roligt med ett UF företag!:)
Sv: Tack!:D

http://nouw.com/elinfrohm

 
Frida

Frida

24 oktober 2016 17:32

Åh vad roligt! Lycka till med ert företag!

http://nouw.com/fridaeklof

 
Amanda

Amanda

24 oktober 2016 17:36

Åh, vilken kul idé!

http://nouw.com/awestbergg

 
natalia

natalia

24 oktober 2016 18:49

Åh vad roligt! :)

Har också UF, NAJBeautyuf på instagram och fb :)

Följ gärna och gilla oss också så gör jag det tillbaka :)

http://nouw.com/nattis

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

26 oktober 2016 19:13

Tack så mycket fina ni! :)

http://nicolesvensson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards