Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2016

21 OKTOBER - EKLUND ♡

Av Nicole Svensson - 21 oktober 2016 23:30

 

Kära friendos,

God fredag på er! Jag har precis kollat klart på idol och jag är så sjukt ledsen över att Adrian åkte ut. Han var helt klart en av mina favoriter! Annars älskar jag Liam och Charlie mest av alla, för jag tycker att de är gryma på alla sätt! Det var en sjukt emotional kväll och det var flera artister som verkligen berörde mig djupt. Beundrar dem verkligen och älskar att följa deras resa vecka för vecka. De utvecklas snabbt och är alla superhärliga! Kollar ni på idol?


Detta inlägg ska handla om min största förebild; nämligen Fredrik Eklund. Fredrik är Manhattans största och mest framgångsrika toppmäklare som säljer hus och lägenheter för miljontals kronor varje år. Han är otroligt inspirerande och bevisar verkligen vad glädje, en god hälsa, hårt arbete och engagemang kan leda till i livet. Som ni redan vet älskar jag hans bok Sälj och har haft nytta av alla hans tips. Fredrik och Derek, ni vill ju ha ett barn, så vill ni adoptera mig?

 

Kramar från Nicole ♡

 
 
Frida

Frida

22 oktober 2016 10:58

Han är så inspirerande!

http://nouw.com/fridaeklof

 
Josefine

Josefine

22 oktober 2016 13:22

Ja Liam är sjukt bra! :D
Idol är så himla mysigt att titta på!

http://www.nouw.com/josefineeso

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

22 oktober 2016 13:54

Håller med dig Frida! Eklund är bäst :D

Eller huuur Josefine! Liam är verkligen grym på alla sätt<3

http://nicolesvensson.se

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

23 oktober 2016 14:54

Kram på er<33

http://nicolesvensson.se

 
Dalmar

Dalmar

24 oktober 2016 21:00

Hej hej!
Jag har slutat att blogga min tidigare blogg för personliga skäl och funderar att börja ett nytt på kort framtid. Ändå har inte slutat att följa din blogg. Om jag gör något nytt "blogg" så ska jag höra av mig.
Denna bok är också min favoritbok, det var roligt av att höra att du också tycker om boken. Lycka till med bloggen och framtiden! :)

http://dalmar.bloggplatsen.se

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

24 oktober 2016 22:33

Hej Dalmar!
Jag började undra vart du har tagit vägen, men förstår absolut!
Om du startar en ny blogg någon gång så skriv till mig så jag kan kolla in den :)

Vad kul att du fortfarande läser mig blogg! Lycka till med allt :)

http://nicolesvensson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards