Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2016

14 OKTOBER - MY BUCKET LIST ♡

Av Nicole Svensson - 14 oktober 2016 23:45

 

Safari

Jag har alltid drömt om att gå på safari och att uppleva livet som inte finns här i Sverige. Helst av allt vill jag åka på safari i Afrika, men det finns såklart safari på andra ställen också. Har någon av er varit på safari, och i sådana fall finns det någon plats ni kan rekommendera? Behöver framtidstips<33


  

 

Australien

Hur fantastiskt är inte Australien? Kängurur, koalor, vombater, Uluru Ayers rock, Pink lake & stränder. Jag har haft Australien på min bucket list sedan jag var liten, för jag har alltid tyckt att det är underbart där. Ni som är i eller har varit i Australien; jag är otroligt avundsjuk! Det är en lång resa dit men det kommer att vara värt det.

 

 

Zipline

Jag vill gärna testa på ziplining, för det verkar vara så himla kul. Jag gillar den där "frihetskänslan" och "flygarkänslan" som man får av att göra sådana här saker och därför vill jag testa detta! Jag funderade på att prova på det i somras, men det blev tyvärr inte av, så jag sparar det till framtiden! Någon som testat ziplining? 

 
 
Linda

Linda

15 oktober 2016 06:49

Vilken härlig bucketlist!

http://lindaviktoria.se

 
Tilda Barkselius

Tilda Barkselius

15 oktober 2016 12:21

Vill också testa det där, zipline har jag dock redan gjort men det var så himla kul att jag gärna testar det igen! :)

http://tilda.vione.co

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

16 oktober 2016 16:29

Oooh vill så gärna prova det :D

http://nicolesvensson.se

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

19 oktober 2016 15:20

Tack Linda :)

http://nicolesvensson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards