Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2016

4 OKTOBER - HÄLSOTIPS FRÅN MOI ♡

Av Nicole Svensson - 4 oktober 2016 20:31


Kära hjärtan,

Hoppas att allt är strålande med er idag! Idag har det varit en riktigt härlig dag eftersom det har varit tisdag, vilket innebär uf-dag. Idag var det inte så mycket samtal, mail och skrivande utan idag började det hända riktigt stora grejer. Det var nämligen som så att vi sprang runt i hela stan och handlade ingredienser till våra hudvårdsprodukter. Sedan stack vi hem till mig och började tillverka dem. Här kommer en liten sneakpeak på en scrubb vi gjorde! Vi är otroligt stolta. 


Nu till dagens ämne som är hälsa. Jag tycker verkligen att hälsa är ett intressant ämne, och eftersom alla mina gruppmedlemmar också tycker organiskt och naturligt är bra, så startade vi ett UF som handlar om det. Vårt UF-företag b.natural säljer naturliga hudvårdsprodukter för att vi vill värna om kropp & hälsa. Vi ska inte behöva utsätta vår kropp för konserveringsmedel och andra tillsatser hela tiden. Hur låter det? 


Mitt hälsotips är att du oftare ska tänka på vad du faktiskt tvingar på din kropp och fundera över om det verkligen är bra för dig. Om du är en ängel, så följ gärna b.natural på sociala medier! Vi har inte uppdaterat sidorna särskilt mycket än, men det kommer att komma mycket mer snart, det lovar jag. Häng med på vår resa, för den kommer att bli grym! Jag kommer naturligtvis hålla er uppdaterade om vad som händer. 


Följ b.natural UF på Facebook: HÄR

Följ @b.naturaluf på Instagram: HÄR 


Kramar från Nicole 

 
 
Dalmar

Dalmar

4 oktober 2016 21:57

Wow intressant, du är chefen för gruppen! :)

http://dalmar.bloggplatsen.se

 
CAMILLAESI

CAMILLAESI

5 oktober 2016 08:59

vad kul UF idé. Hur fick ni tillstod för att göra hudvårdsprodukter förresten? Från vad jag har hört ska det vara svårt tydligen

http://www.camillaesi.se

Nicole Svensson

5 oktober 2016 15:37

Tack du! Det var inte så svårt eftersom vi inte har kemikalier, tillsatser och andra medel i produkterna! Helt naturligt och organiskt :)

 
Linda

Linda

5 oktober 2016 10:40

Bra tips :-)

http://lindaviktoria.se

 
Nicole

Nicole

5 oktober 2016 13:21

Kul!

http://Nouw.se/nicolees

 
Linnéa Larsson

Linnéa Larsson

5 oktober 2016 18:16

Gud så gott!! :-) Nu finns svaren uppe på bloggen från frågestunden! Hoppas svaren blev bra. Ha en fin kväll! Kram

http://linnealarsson.nu

 
Corre

Corre

5 oktober 2016 21:01

Bra tips
From corinas.for.me
👍

http://corinas.for.me

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

5 oktober 2016 21:12

Tack så jättemycket!! Kramar till er alla <3

http://nicolesvensson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards