Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2016

2 OKTOBER - TRE SAKER FRÅN MITT RUM ♡

Av Nicole Svensson - 2 oktober 2016 19:15

 

Kära sötnosar,

Ännu en dag har passerat och veckan lider mot sitt slut. Den här helgen har verkligen gått snabbt, men den har även varit fylld med mys och glädje. Min 31-dagars challenge fortsätter, vilket innebär att jag idag har ett nytt bloggämne på g. Dagens ämne handlar om tre saker som finns i mitt rum, tre saker som verkligen betyder något för mig. Lite inredningstips på köpet också! 


Den första saken är min älskade gitarr. Jag har spelat mycket gitarr i mina år och har även tagit lektioner, men jag slutade för några år sedan eftersom jag inte tyckte det var lönt att gå på en lektion 20 minuter i veckan, när det tog dubbelt så lång tid för mig att ta mig från och till lektionerna. Dock älskar jag fortfarande gitarren och plonkar på den lite då och då. Jag har även två andra gitarrer, men den som är på bilden är den allra bästa! Spelar ni gitarr? 


Sak nummer två är en tavla som min mormors syster målade åt mig för några år sedan. Visst är hon duktig? Jag tycker att hon borde starta upp en business och sälja sina tavlor, men hon målar mest för att det är en av hennes hobbys. Det är naturligtvis en ballerina på bilden eftersom jag tränar balett! Den sista saken är ett silverhjärta som blänker som en discokula. Jag fick hjärtat av mamma i julas och jag älskar det för att det är så stilrent och perfekt. Älskar det. 


Kramar från Nicole 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards