Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 13 september 2016

VAKTAR ORTEN ♡

Av Nicole Svensson - 13 september 2016 22:00

 

Kära läsare,

Hur är det med er idag? Vi har kommit framåt med UF-företaget nu så snart ska jag avslöja allt för er, för att hålla er uppdaterade! Det känns som att veckan bara flyger iväg och efter en händelserik dag är det snart dags för en go´ onsdag. Idag hade vi en 2,5 timmar lång föreläsning angående studieteknik, vilket hjälpte mig en hel del, för jag har varit lite virrig den senaste tiden. Det var även superkul att vi fick fikapaus med bananer, äpplen, ramlösa & polskt godis. I slutet fick vi även hem boken "Vägen till maxade betyg". Något vi proccekids verkligen kan ha nytta av.


Under föreläsningen inspirerades jag till att träna min hjärna varje dag, med hjälp av några korta spel. Jag tipsar er om att ladda ner apparna "Peak" och "Clockwork Brain" för att hålla era hjärnor i trim. Det finns naturligtvis många fler hjärn-appar där ute, men dessa är de jag tycker bäst om! I lördags var det en riktigt härlig dag fylld av vaniljrute-bakning och kvällsmys med Familjen Lindblom. Bjuder på lite bilder från när vi vaktade orten. Ha det!


Kramar från Nicole 

 
 
N a t h a l i e

N a t h a l i e

14 september 2016 13:51

Vilka härliga och mysiga bilder! :)

http://nathalie.vione.co

 
Tuva Björnwall

Tuva Björnwall

14 september 2016 16:11

härliga bilder!!

http://nouw.com/tuvabjornwall

 
Tilda Barkselius

Tilda Barkselius

14 september 2016 20:33

Härliga bilder!

http://tilda.vione.co

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

15 september 2016 16:47

Taaack!!

http://nicolesvensson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards