Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2016

4 FRAMGÅNGSTIPS FRÅN FILIP LJUNGBERG ♡

Av Nicole Svensson - 25 augusti 2016 17:00

 

Kära raringar,

Hur ska vi lyckas i livet? Hur ska vi bli lyckliga, framgångsrika och hur ska vi älska våra liv? Filip Ljungberg har lösningen! Han är en otroligt inspirerande människa som jag verkligen tycker att ni ska kolla in. Här kommer hans fyra framgångstips. De behövs verkligen efter en hemsk dag. Jag tappade nämligen mobilen i marken idag så att hela skärmen spräcktes, så jag mår ju inte tipptopp nu för jag orkar inte lägga pengar på sådana saker. Så här kommer lite pepp för mig och er!

 

Filip Ljungberg har jag sedan länge sett upp till och i tisdags kom Helsingborgaren äntligen och föreläste på min skola! Jag var hur taggad som helst inför föreläsningen och jag måste säga er att den var otroligt bra, precis som jag hade förväntat mig. Efter föreläsningen gick jag fram till Filip och tackade så mycket för allt han sagt. Han har otroligt mycket energi, precis som jag har och därför måste man använda energin på rätt sätt. Ni ska strunta i vad andra tycker och inte vara rädda för att göra det ni brinner för. Andra människor får inte stoppa er från att sikta högt! Har ni lyssnat till Filip Ljungberg, grundaren av Air Wipp, någon gång? Sysslar ni med parkour eller liknande? Tell me<333


* Ta beslut - Välj din väg, välj rätt, våga anta utmaningar.


* Din låga, ditt varför - Vad brinner du för? Gör det du älskar! Följ ditt hjärta och din magkänsla.


* Omgivningen - Umgås med människor som lyfter upp dig, gör dig glad och inpirerar dig till det bättre. 


* Balans - Överdriv inte något utan försök att balansera arbete, träning, familjetid, utekvällar etc.

  

Kramar från Nicole


 
 
Netti Starby

Netti Starby

25 augusti 2016 22:10

Det låter ju hur bra som helst och tack för tipset! Kram

http://starbys.se

 
CAMILLAESI

CAMILLAESI

25 augusti 2016 22:52

så himla bra tips :) Jag känner dock inte igen honom från tidigare

http://www.camillaesi.se

 
Linda

Linda

26 augusti 2016 09:41

Bra tips :-)

http://lindaviktoria.se

 
natalia

natalia

26 augusti 2016 12:00

Så bra inlägg, så bra inspo!

http://nouw.com/nattis

 
Dalmar

Dalmar

26 augusti 2016 14:14

Bäst tips men synd att din mobilens skärm spräcktes. Jag hände mig precis sm dig för några veckor sedan. :) :(

http://dalmar.bloggplatsen.se

 
Josefine

Josefine

26 augusti 2016 17:34

Vilka bra tips och intressant inlägg. :)<3

http://www.nouw.com/josefineeso

 
Gabriella

Gabriella

26 augusti 2016 21:25

Såå bra tips!!

http://gabriellasigfridsson.devote.se

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

26 augusti 2016 22:40

Kul att ni diggade tipsen!! Ta del av dem, för de är goals :D

http://nicolesvensson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards