Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2016

GET TO KNOW ME BETTER - TAG ♡

Av Nicole Svensson - 21 augusti 2016 11:12

Namn: Nicole Isabella Bianca Svensson
Smeknamn: Jag kallas oftast för Nicole men annars har jag hur många smeknamn som helst: Nicolsan, Nicky, Ninni, Nicool, Nicolinka, Nicolis, Connie, Nicolina. The list goes on and on. 

Ålder: Fyller 17 i december. 

Födelsedag: 2 december 1999

Stjärntecken: Skytten 

Yrke: Bloggen och lite olika arbeten inom säljbranschen (inga fasta jobb då jag pluggar på gymnasiet) 

Längd: 1,66 

Ögonfärg: Grön (visste ni att endast 2% av världens befolkning har gröna ögon?)

Favoritfilm:Dear John

Favoritserie: Friends  

 

Favoritlåt: Angel - The Weeknd 

Favoritfärg: Rosa

Tränar: Dans 2 ggr/veckan (har dansat allt möjligt men mest klassisk balett, tåspets och modern dans de senaste åren) och gymar 2-3 ggr/veckan på Friskis & Svettis. 

Favoritrestaurang: Pinchos
Favoritaffär: MQ

Favoritbok: Flyga högt - Katarina von Bredow 

Favoritplats: Där de jag älskar är (cheesy, jag vet, men det är sant) 

Bakgrund på datorn: This one, The Weeknd-stil 

 

Förebild: Fredrik Eklund (stjärnmäklare)

Musikstil: Lyssnar på allt möjligt men mest pop & R&B 
Tankar just nu: UF, Pitch & vänner 

Hund eller Katt: Hund, men jag älskar katter också!

Språk: Svenska, engelska, polska och en del spanska 

Konstiga saker om mig: Jag kan spärra upp ögonen som en uggla ibland, utan någon riktig anledning till varför (nej, jag har inga synproblem!), jag tänker alldeles för mycket på om det jag gör i livet är tillräckligt bra för att jag ska vara nöjd, jag är road av småsaker som de flesta bara suckar åt, men jag ogillar dock när folk skämtar för mycket på min egen bekostnad.


Kramar från Nicole 

 
 
Netti Starby

Netti Starby

21 augusti 2016 13:32

Kul att få veta lite mer om dig! :-D Kram

http://starbys.se

 
Dalmar

Dalmar

21 augusti 2016 17:07

Spännande inlägg!
Du har så många smeknamn :)

http://dalmar.bloggplatsen.se

Nicole Svensson

21 augusti 2016 18:08

Haha jag har alldeles för många smeknamn! Men det är olika personer som kallar mig olika :)

 
Tuva Björnwall

Tuva Björnwall

21 augusti 2016 18:54

åh älskar Vänner!!

http://nouw.com/tuvabjornwall

 
Tilda Barkselius

Tilda Barkselius

21 augusti 2016 20:27

Åh Friends och Dear John är båda stora favoriter!

http://fluring.blogg.se

 
Josse

Josse

21 augusti 2016 21:08

Kul att läsa!

http://nouw.com/josefinesoderberg

 
Tarn

Tarn

21 augusti 2016 21:22

Roligt att läsa :)

http://nouw.com/Tarn

 
CAMILLAESI

CAMILLAESI

22 augusti 2016 02:54

Vad coolt att du kan polska :D

http://www.camillaesi.se

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

22 augusti 2016 03:23

Så kul att få läsa! :)

http://spontan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards