Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2016

SVAR PÅ ERA FRÅGOR #3 ♡

Av Nicole Svensson - 14 augusti 2016 23:15

Kära godingar,
Hur är det med er idag? Är gräset grönt eller är ni på fel sida om häcken? Oavsett hur det är med er idag så hoppas jag att min frågestund cheerar upp er lite, för nu är det äntligen dags för att besvara era frågor! Hoppas att ni får veta något nytt & hoppas att ni blir nöjda med svaren. Annars får ni självklart skriva frågor och funderingar i kommentarsfältet eller maila mig på contact@nicolesvensson.se, PUSS!


Moa frågar: Vad har du för framtidsplaner? 

Mina framtidsplaner är väldigt spridda eftersom jag inte riktigt har bestämt något än. Jag ska satsa på bloggen, fortsätta dansa på fritiden och kötta skolan och ekonomilektionerna för att en dag förhoppningsvis bli en framgångsrik entreprenör. Mina drömmar kan ändras, men som det ser ut just nu så kommer ekonomi vara en stor del av mitt framtida yrke!


Moa frågar: Favoritårstid och varför? 

Den här frågan är så svår att besvara eftersom jag längtar till vintern på sommaren och tvärtom på vintern. Tror ändå att jag måste säga att sommaren är min favoritårstid efterom jag är så glad när det är fint väder. Solen får mig alltid på gott humör & jag älskar att resa till varma länder under sommarlovet. 


Amanda frågar: Vad är din högsta dröm? 

Att finna den rätte & att vara lycklig & framgångsrik! Det finns inget som jag vill mer än att det ska gå bra för mig och andra i livet och att jag är glad i den plats jag befinner mig. 


Fröken TV frågar: Favorit skådespelare och varför?

Min favoritskådespelerska är Jennifer Aniston som bland annat är med i Friends-serien, och många otroligt roliga och romantiska filmer. Jag tycker att hon är så sjukt bra på det hon gör! Alla filmer som hon är med i är superbra! Min favoritskådespelare är Channing Tatum eftersom alla filmer som jag sett med honom är otroligt bra. Har ni sett Dear John någon gång? Hur som helst så är det min all time favoritfilm. Den är helt underbar! Ni måste se den. Dessutom är Channing Tatum pure ögongodis, jag menar, har ni sett den människan någon gång? 


Dalmar frågar: Har du katt som husdjur?

Jag har ingen kissemisse och har heller aldrig haft någon, även fast jag älskar katter! Jag har dock en hund, Bella, en shetland sheepdog som jag älskar innerligt. Hon är min lilla bebis!

  

Dalmar frågar: Favorit bok, efter boken Sälj?

"Flyga högt" av Katarina von Bredow! Det är en otroligt bra bok av en superbra författare. Läs den gärna om du gillar vardag, drama och romantik! 


Tilda frågar: Varför började du blogga?

Mitt stora mål var att inspirera andra och då var bloggen ett bra sätt att göra det på. Sedan har jag utvecklat bloggen så att den fokuserar på att inspirera inom optimismen, glädjen, hälsan och så vidare!

 

Tilda frågar: Hur länge har du bloggat?

Sedan den 6 januari 2016!


Tilda frågar: Favoritbloggar? 

Andreahedenstedt.se & Hannamodig.se 


Gabriella frågar: Vilket är ditt drömresemål?

AUSTRALIEN. Jag menar, hur fantastiskt verkar inte Australien vara? Djuren, naturen, kulturen, värmen, livet, allt!


Gabriella frågar: Vilken färg består din garderob mest av?

Vit! Vitt är enkelt och passar till allt annat som jag har. Älskar vitt! 


Gabriella frågar: Vad ville du bli som liten?

Jag ville helst bli popstjärna, skådespelerska och veterinär! Som det ser ut just nu så kommer jag inte att bli något av det, men så blir det ofta när tankar förändras genom åren. 
 

90 frågar: Har du några Calvin Klein trosor?

Japp, de är bäst!


90 frågar: Hur mycket tid lägger du på bloggen?

Det varierar verkligen. Ibland kan jag lägga tio minuter om dagen och ibland kan jag sitta i jättemånga timmar och redigera bilder, skriva inlägg, svara på mail om samarbeten och så vidare. 


90 frågar: Måste man vara tillsammans med tjejer eller kan man bara vara kompis med dem?

Jag tror verkligen på att tjejer och killar kan vara vänner, precis som killar och killar och tjejer och tjejer kan vara. Man kan umgås med alla oavsett kön och behöver inte vara ihop med någon såvida man inte har känslor för varandra. Det viktiga är att man har kul tillsammans och har en bra inverkan på varandras liv!


90 frågar: Har du många vänner?

Ja, det har jag och jag tackar Gud för det! Mina vänner är mina guldklimpar som gör livet värt att leva till bästa pris. Det är med er som man kan vara glad, galen & lite speciell! Ni betyder allt!


90 frågar: Är livet vad man gör det till?

Absolut! Har du en negativ inställning inför allting så kommer du ingenstans i livet. Det är då ditt liv blir tråkigt och jobbigt. Om vi alla tar tag i våra problem, försöker se dem ur ett positivt perspektiv och lösa dem, då blir livet mycket gladare och bättre. Kom ihåg det, mina vänner! 


90 frågar: Vilket är ditt favorityrke?

Som det ser ut just nu, fastighetsmäklare! Jag tycker att mäklaryrket är ett fint jobb som hjälper folk med en av livets viktigaste köp, nämligen fastigheter! Jag skulle aldrig kunna sitta åtta timmar på ett kontor varje dag. Jag måste ha variation och rörelse!

90 frågar: Gillar du att resa?

Älskar det! Speciellt till varma länder!

 
90 frågar: Vad är du bra på och mindre bra på?

Jag är bra på att hjälpa andra och mindre bra på att ta emot kritik av olika slag. Jag tar enkelt illa upp och har därför även svårt att ge kritik till andra. 

 

90 frågar: Är du singel?

I skrivande stund, ja. 


90 frågar: Är du morgonmänniska eller nattmänniska?

Nattmänniska 9/10 gånger.


Kramar från Nicole 

 
 
Tilda Barkselius

Tilda Barkselius

14 augusti 2016 23:44

Kul att få läsa dina svar!

http://fluring.blogg.se

 
Dalmar

Dalmar

15 augusti 2016 00:52

Rolig läsning, tack!

http://dalmar.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

15 augusti 2016 08:11

Åh, kul med frågor o svar :-)

http://lindaviktoria.se

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

15 augusti 2016 12:33

Så kul att få läsa! :)

http://spontan.blogg.se

 
Gabriella

Gabriella

15 augusti 2016 21:13

Åh så roligt med dina svar, vill också till Australien!!

http://gabriellasigfridsson.devote.se

 
Ingen bild

andreas

16 augusti 2016 00:20

Roligt att läsa.

 
ida

ida

18 augusti 2016 14:53

men gud så söt hund!

http://idanilssonphoto.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Skapa flashcards