Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 29 juli 2016

FREDRIKSDAL ♡

Av Nicole Svensson - 29 juli 2016 21:30

  

Kära krambjörnar,

Då var det min och Hannas sista kväll tillsammans! Tack så mycket Hanna för alla fina presenter, minnen, skrattanfall, djupa samtal & roliga stunder! Det har varit en underbar tid och veckan har gått väldigt fort. Jag vet inte när vi ses nästa gång men jag vet att nästa gång vi ses kommer vi att ha minst lika roligt! För att summera veckan så har vi varit i stan, på Väla, på Bakken i Danmark, på Fredriksdal och på Pinchos restaurang. Dessutom har vi ätit en massa god mat & gottgott samt dansat balett och lite andra dansstilar. En lyckad vecka helt enkelt! 


Vill förresten påminna er om att delta i min omröstning som ni hittar till höger i menyn! Den är till för att jag ska få reda på vad ni helst vill läsa, så att jag inte förlorar en massa läsare för att ni blir uttråkade så fort ni besöker bloggen. Ha det gött nu alla goŽbitar, så ses vi när vi ses. Puss på er!


Kramar från Nicole 

 
 
Olivia

Olivia

30 juli 2016 00:37

Jättefina bilder! Finis.

http://www.disneyinfo.bloggplatsen.se

Nicole Svensson

30 juli 2016 11:43

Tack finis!

 
Dalmar

Dalmar

30 juli 2016 19:12

Fina bilder! Grönt dominerande, fint! :)

http://dalmar.bloggplatsen.se

 
Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

31 juli 2016 08:12

Så fint, där är så mysigt på Fredriksdal :)

http://sofiawerlin.se

 
Misstossequeen

Misstossequeen

31 juli 2016 12:05

Det är jätte fint på Fredriksdal, jag älskar att vara där :)

http://misstossequeen.se

Nicole Svensson

31 juli 2016 12:31

Visst är det, helt underbart!

 
Celine

Celine

31 juli 2016 21:57

Så mysigt det ser ut!

http://celinelf.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards