Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 19 juli 2016

SPRINGA, SOLA & PROPUD ♡

Av Nicole Svensson - 19 juli 2016 21:48

  

Kära finisar,

Idag var det en lugn sommarjobbsdag eftersom det bara var 6 kids som vi fick ta hand om. Många är lediga och bortresta, helt enkelt. Som tur är tittade solen & värmen fram, vilket verkligen gjorde dagen urmysig. Vi satt och lyssnade på musik och solade oss i glansen samtidigt som vi höll ett öga på de få kids som vi tog hand om idag.


Efter jobbis så var jag megahungrig. Något som inte många vet om mig är att jag i vissa fall kan bli sjukt tjurig när jag är hungrig, så mata mig ordentligt och regelbundet så förblir jag mitt glada jag, hehe! Efter att jag ätit gick jag ut och solade en halvtimme och sedan sprang jag till Netto, handlade och sprang tillbaka, och sedan testade jag ProPud (ProteinPudding) caramel för första gången, vilket var supergott! Här har ni lite exempel på vad ni kan toppa er pud med efter träningen; bananskivor, aprikoser, torkade aprikoser & cashewnötter, mumma! Ha det riktigt gött nu mina fina! 


Kramar från Nicole 


 
 
LIL' BABUSTYLE - Chronic Pain Warrior

LIL' BABUSTYLE - Chronic Pain Warrior

19 juli 2016 22:58

Åh, propud är gott! Gillar den med vanilj och den med lemon cheesecake! :)

http://babustyle.forme.se

Nicole Svensson

20 juli 2016 07:28

Måste köpa de andra smakerna nästa gång jag handlar! :)

 
Tuva Björnwall

Tuva Björnwall

20 juli 2016 17:12

åh vad gott!! :D

http://nouw.com/tuvabjornwall

 
dalmar

dalmar

20 juli 2016 23:49

Tyckte att det först halv av inlägget var extra roligt!
Alltså vi höll ett öga på de kids :)

http://dalmar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards