Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 8 februari 2016

VOGUE ♡

Av Nicole Svensson - 8 februari 2016 15:45

Kära måndagspessimister,

Måndag igen! Vad hände egentligen? Det känns som att jag alldeles nyss skrev om att det var måndag. Som tur är varar dagen inte för evigt. Det blir tisdag snart. Under tiden, passa på att njuta av ditt sällskap och var glad för att du har en mysig skola eller ett trevligt jobb att gå till. Om dagis eller skola inte hade funnits då undrar jag vem jag hade varit idag och med vilka jag hade umgåtts med. Nästan alla nära vänner som jag känner har jag träffat genom skola och dagis. 


Som rubriken säger kommer detta inlägg att handla om en tidning som jag har följt i över 1 år nu, nämligen Vogue. Vogue är en modetidning utöver det vanliga där det finns kläder för alldeles för dyra summor för att min plånbok ska kunna må bra av dem. Jag menar märken som Gucci, Marc Jacobs och Prada. Absolut kan jag köpa några plagg därifrån, men tyvärr inte hela min garderob. 


Då undrar ni nog varför jag ens läser tidningen. Det är för att jag blir inspirerad och samtidigt som det finns gott om reklam och bilder så finns det riktigt långa texter som handlar om allt möjligt, inte bara mode. Där finns musik, teater, film, politik, nöjen, resor, biografier, kändisar, noveller och intervjuer.


Om du är intresserad tycker jag absolut att du ska köpa en Vogue-tidning (jag föredrar den från USA, men du kanske tycker att den från Paris, Italien eller Storbritannien är bättre). Ni får ha en underbar dag och vecka friends. Tappa inte hoppet om livet nu och fokusera på vad som är viktigt för dig. Glöm alla dåliga tankar!


Kramar från Nicole 


Follow 

 
 
Elin

Elin

8 februari 2016 16:43

Låter intressant =)

http://elinbjorkander.com

 
Nicole

Nicole

8 februari 2016 19:14

Rekommenderas :)

http://Shine.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Michelle

10 mars 2016 20:04

Förstår mig fortfarande inte på de tidningarna 😂😛💕

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards