Nicole Svensson ♡

Direktlänk till inlägg 24 januari 2016

BIOMYS ♡

Av Nicole Svensson - 24 januari 2016 17:01

Kära smilgropar,

Idag bestämde vi oss för att gå på bio, så vi såg filmen "45 år" eftersom den var starkt rekommenderad. Dock tyckte vi inte att den var särskilt spännande, men den fungerade som viloterapi. Vi var helt avslappnade när vi kom ut från biosalongen och vi hade en mysig stund. Denna glädje tar vi mer oss till hela nästa vecka :) Tipsar er dessutom om att prova Aloe Vera med mangosmak, för den är verkligen supergod. 


Då var det dags att släppa veckans blogg! Tro mig, det har inte varit ett enkelt val. Om du inte blev vald den här veckan, stanna kvar och påminn mig om din blogg så kanske du blir vald nästa vecka! Veckans blogg blir disneyinfo.bloggplatsen.se, eftersom där uppmärksammas alla våra kära barnminnen. Tycker det är en speciell blogg då inte många skriver om liknande saker och därför förtjänar den mycket mer uppmärksamhet. 


Kramar från Nicole 


   

 Follow

 
 
Alvis

Alvis

25 januari 2016 21:01

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

 
Nicole

Nicole

25 januari 2016 21:42

Åh tack du, vad snällt sagt!
Det ska jag absolut göra Alvis :)

http://shine.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Svensson - 9 januari 2017 20:53


  nicolesvensson.se  Kära läsare, Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå ...

Av Nicole Svensson - 8 januari 2017 21:50

  Kära gullisar, Hur mår ni idag? Min dag började sådär, men nu är det bara finfint med mig! Nu är det endast en dag kvar tills min fjärde termin av gymnasiet påbörjas. Det känns lite jobbigt eftersom tvåan tar kål på mig, men jag är ändå tagg...

Av Nicole Svensson - 7 januari 2017 23:00

  Kära sötnosar, Hur är det med er idag? Hoppas att era liv flyter på som en båt ute på havet. Idag kom snön till Skåne igen, och därför passar det perfekt att svara på era frågor, så att ni kan sitta inomhus och läsa istället för att vara uto...

Av Nicole Svensson - 6 januari 2017 22:15

  Kära finisar,  Idag fyller bloggen 1 år! What? Tänka sig att det har gått 1 år sedan jag skapade bloggen. Det har hänt så sjukt mycket sedan dess, det märker jag nu när jag kollar igenom mina allra första inlägg. Man kan säga att innehållet...

Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards